Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 300 zł
0,00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Koszyk
Zaloguj się
0,00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Koszyk

FAQ

Poznaj odpowiedzi na często zadawane pytania
Wysyłka i dostawy

Standardowy czas dostawy zamówień wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Na specjalne życzenie naszych klientów oferujemy ekspresową wysyłkę z dostawą tego samego dnia. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży.

Koszt dostawy krajowej wynosi 20 zł za przesyłkę o wadze do 30 kg.

Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej 300zł.

Standardowo wszystkie zamówienia wysyłane są następnego dnia roboczego po ich złożeniu. Istnieje możliwość realizacji wysyłki tego samego dnia dla zamówień złożonych do godziny 12:00 po wcześniejszej konsultacji z naszym działem obsługi klienta.

W przypadku zamówień specjalnych, takich jak liny o niestandardowych kolorach, splotach czy innych specyfikacjach, czas realizacji ustalany jest indywidualnie.

Aby śledzić status swojego zamówienia, odwiedź stronę śledzenia przesyłek GLS pod adresem: https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek. Wystarczy wprowadzić numer przesyłki, aby uzyskać aktualne informacje o jej statusie.

Przesyłki realizujemy kurierem GLS.

Tak, zapewniamy ubezpieczenie dla wszystkich wysyłanych przesyłek.

Tak, oczywiście. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w siedzibie naszej firmy od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00.

Linotechnik
Kolonia ul.Laskowska 26,
32-329 Bolesław

Tak, wysyłamy zamówienia za granicę!

Nasze liny sprzedajemy do wielu krajów na całym świecie, w tym do:

  • Europy: Niemcy, Rumunia, Czechy, Słowacja, Węgry, Austria, Francja, Hiszpania, Włochy, Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Belgia, Luksemburg, Dania, Szwecja, Norwegia, Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa, Polska, Rosja, Białoruś, Ukraina
  • Azji: Chiny, Japonia, Korea Południowa, Indie, Turcja, Izrael, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie
  • Ameryki Północnej: Stany Zjednoczone, Kanada, Meksyk
  • Ameryki Południowej: Brazylia, Argentyna, Chile, Kolumbia, Peru
  • Afryki: Południowa Afryka, Egipt, Nigeria, Kenia

Koszt dostawy zagranicznej ustalamy indywidualnie na podstawie cennika wybranej firmy kurierskiej. Ceny mogą różnić się w zależności od kraju docelowego.

Pomoc i kontakt

Nasz zespół jest gotowy, aby pomóc Ci w wyborze odpowiedniego rodzaju liny do Twoich potrzeb.

Oferujemy doradztwo w zakresie:

  • Doboru odpowiedniego rodzaju liny do danego zastosowania: lina statyczna, lina dynamiczna, lina do wspinaczki, lina do żeglarstwa, lina do rekreacji itp.
  • Wyboru odpowiedniej grubości i długości liny: w zależności od obciążenia i zastosowania.
  • Doboru odpowiedniego materiału liny: lina polipropylenowa, lina poliestrowa, lina jutowa, lina elastyczna itp.
  • Pielęgnacji i konserwacji liny: jak przedłużyć żywotność liny.

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Technicznym od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00:

+48 513 059 188

Jesteśmy dla Państwa dostępni od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00.

+48 513 059 188

info@linotechnik.pl

Linotechnik

Kolonia ul.Laskowska 26,
32-329 Bolesław

Płatność online:

  • Szybkie przelewy (np. Przelewy24, PayU)
  • Karty płatnicze (Visa, Mastercard, American Express)
  • Portfele elektroniczne (np. PayPal, Blik)

Faktura proforma:

  • Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci fakturę proforma na podany adres email.
  • Płatności za fakturę proforma można dokonać przelewem bankowym.

Płatność gotówką:

  • Płatność za pobraniem
  • Płatność bezpośrednio w siedzibie naszej firmy

W przypadku zamówień ilości hurtowych oferujemy atrakcyjne rabaty, których wysokość ustalana jest indywidualnie w zależności od całkowitej wartości zamówienia oraz częstotliwości dostaw. Aby poznać więcej szczegółów, skontaktuj się z naszym Działem Sprzedaży:

Tak, nasz program lojalnościowy jest wyrazem uznania stałych klientów firmy Linotechnik. Nasi stali klienci mogą liczyć na:

  • Indywidualne oferty dostosowane do Twoich potrzeb.
  • Priorytetowe traktowanie przy realizacji zamówień.

W przypadku podania błędnych danych do faktury, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Skontaktuj się z nami:

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Zapraszamy do kontaktu

Mają Państwo pytania? Potrzebują Państwo pomocy z doborem liny? Chętnie pomożemy w rozwianiu jakichkolwiek wątpliwości.
Jesteśmy dla Państwa dostępni poprzez formularz kontaktowy, mailowo oraz telefonicznie.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych*
Niskie ceny
Szybka wysyłka
Najwyższa jakość produktów
Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 300 zł
Bezpieczne płatności

"DESSAUER EWELINA Z.P.H.U."LINOTECHNIK" realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 pn. „Opracowanie i wdrożenie do oferty Z.P.H.U. Linotechnik rewolucyjnego produktu poprzez zakup usługi badawczej oraz wdrożenie wyników B+R".
 Celem projektu jest wzmocnienie aktywności gospodarczej i konkurencyjności przedsiębiorstwa, rozbudowa oferty o innowacyjną gamę produktową oraz wdrożenie nowych procesów automatyzacji produkcji.   Wartość projektu to: 613 255,86 PLN Wkład funduszy Europejskich: 373 150,00 PLN "

© Linotechnik

Design: Proformat